5 июль 2017 яңалыклары

  • 5 июль 2017 - 13:55
    Сарман балыкчылары кызыклы фотолар белән уртаклашалар
    9 июльдә Россиядә Балыкчы көне билгеләп үтелә. Шул уңайдан без сездән фотолар көтеп калабыз, хөрмәтле дуслар. Балык тотудан алган ләззәтле мизгелләрегез чагылдырылган фотоларны sarmangazetam11@mail.ru электрон адресына җибәрә яки комментарийларда калдыра аласыз. Сүз уңаеннан 27 июньдә Бөтендөнья балыкчылар көне билгеләп үтелә.
    686
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 12:28
    Ләкедә Питрауны бәйрәм итәчәкләр
    12 июльдә 18.00 сәгатьтә Ләке авылында Питрау бәйрәме үткәреләчәк. Рәхим итегез!
    799
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 11:50
    Район пенсионерлары өчен файдалы мәгълүмат
    Пенсияне яңадан исәпләтү файдагамы? Соңгы араларда район халкының пенсия алучы өлешендә пенсия белән бәйле тынгысызлык сизелә. "Пенсияләр арта, дип әйтәләр. Балаларның туу турындагы таныклыклары белән Пенсия фондына барырга кирәк икән. Бу дөресме?" - дип редакциягә мөрәҗәгать итүчеләр дә шактый булды. Шул сәбәпле без газета укучыларыбыздан кергән сораулар белән район Пенсия...
    533
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 11:07
    Район халкы шикле әйберләр белән сак эш итә
    Җәмәгать урыннарында, күпкатлы йортларның баскыч мәйданчыкларында, ишек төпләрендә шикле күренгән әйберләргә тап булсаң, нишләргә? Күпләр бу сорауга ничек дип тә җавап бирергә белмидер. Ә бит иясез сумка, тартма, хәтта курчак эчендә шартлагыч матдә булуы мөмкин. Әгәр шундый шикле әйбергә тап булгансыз, һәм ул анда торырга тиеш түгел, дип саныйсыз икән,...
    0
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 09:32
    Матбугат үзәгеннән көн рецепты – гөмбә белән кыздырылган бәрәңге
    Сезгә гөмбә белән кыздырылган бәрәңге рецептын тәкъдим итәбез. Кирәк булалар: -бәрәңге - 5 данә; - зур суган - 1 данә; - сарымсак - 1 тырнак; - гөмбә - 300 грамм; - май - нинди булса да ярый; - тоз, борыч - тәм буенча. Зур табаны кыздырабыз, май салабыз. Бәрәңгене салам...
    0
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 08:11
    Сарманда күңелле бәйрәм үтәчәк
    Бүген, 5 июльдә, 19.00 сәгатьтә Сарманның үзәк ял паркында китапханәчеләр тарафыннан күңелле бәйрәм чарасы үткәрелә. Сезне кызыклы уеннар, конкурслар, җыр-биюләр көтә. Рәхим итегез! Район үзәк китапханәсе
    652
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 06:54
    Сарманлылар "И­кәү бер­гә ге­нә бә­хет­ле без (сез)" конкурсында катнаша алалар
    8 июль - Га­и­лә, мә­хәб­бәт һәм туг­ры­лык кө­не. Шул уңай­дан без ЗАГС бү­ле­ге бе­лән бер­лек­тә "И­кәү бер­гә ге­нә бә­хет­ле без (сез)" ди­гән кон­курс игъ­лан иттек. Ан­да кат­на­шыр­га те­ләү­че­ләр­нең иң якын ке­ше­лә­ре - әти-әни­лә­ре, апа һәм абый­ла­ры яки якын та­ныш­ла­ры­ның бә­хет­ле миз­гел­лә­рен ча­гыл­дыр­ган ма­тур фо­то­су­рәт­лә­рен ре­дак­ция поч­та­сы­на юл­лау­ла­рын со­рый­быз. Әл­бәт­тә, фо­то­су­рәт...
    0
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 06:30
    Сарманда ветераннар һәм инвалидлар өчен Сабантуй бәйрәме үткәреләчәк
    7 июльдә Даулы болында район ветераннары (пенсионерлары) һәм инвалидлары өчен Сабантуй бәйрәме үткәрелә. Программада: спорт уеннары, концерт номерлары. Башлана - 10.00 сәгатьтә. Рәхим итегез!
    448
    0
    0
  • 5 июль 2017 - 05:02
    Зур Нөркәй Сабан туе һәркемгә ошады
    Узган атнада Зур Нөркәй авылында да Сабан туе узды. Сезгә аннан күңелле мизгелләр тәкъдим итәбез.
    526
    0
    0