20 ноябрь 2015 яңалыклары

  • 20 ноябрь 2015 - 12:27
    Сарман халкы нәрсә сөйли?
    Рәшит Гафаров: - Мин Яхшыбай авылында яшим. Уздырылган чараларда катнашырга, гармун уйнап, авылдашларны сөендерергә тырышам. Гомумән, күмәкләшеп башкарган эшләрне яратам. Әле менә күптән түгел генә авылдашлар белән бергәләп зиратның будкасын яңарттык. Аның түбәсеннән яңгыр үтә иде, чөнки бик искергән. Авылыбыз бик кечкенә, шуңа күрә төзекләндерү эшләрен үзебез генә башкарып чыга...
    662
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 12:21
    Сарманлылар әҗәтләрен түлиләрме?
    Бү­ген­ге көн­дә ра­йонның күпкатлы йортларында яшәүче хал­ык­ның то­рак-ком­му­наль хез­мәт­ләр өчен 28 мил­ли­он сум­га якын әҗә­те бар. Аның 8 мил­ли­он 380 мең сум­нан ар­ты­гы бу­ен­ча суд аша эз­ләп алу ту­рын­да ка­рар чы­га­рыл­ган. Бу исә - әле­ге сум­ма суд прис­тав­ла­ры та­ра­фын­нан мәҗ­бү­ри эз­лә­неп алы­на­чак, ди­гән сүз. Бу хак­та 16 но­ябрь­дә Җә­лил по­се­ло­гын­да...
    621
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 10:32
    Җиңүчебез Фәнүзә Фәрхетдиновага билетлар тапшырылды
    Исегезгә төшерәбез: Фәнүзә Фәрхетдинова "Шапито" циркына ике билет откан иде, ә бүген ул аны редакциябездән килеп алды. Киләчәктә дә безнең уздырачак конкурсларыбызда катнашырга, яңа җиңүләр яуларга теләп калабыз.
    522
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 09:53
    Сарман укучыларына һөнәри юнәлеш бирелде
    Бүген, 20 ноябрь көнне,Татарстан Республикасы Авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек министрлыгы укучыларга һөнәр сайлауда юнәлеш бирү, ярдәм күрсәтү максатыннан Сарман гимназиясендә 9, 10, 11 нче класс укучылары өчен очрашу оештырды. Анда министрлык, Казан ветеринария академиясе, авыл хуҗалыгы университеты, "Агрокөч" төркеме вәкилләре һәм башкалар катнаштылар. Алар укучыларга авыл хуҗалыгы белгечлекләре, белгечләргә күрсәтелә...
    677
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 09:04
    Дүрт кешелек гаилә газга агуланып үлгән
    Ир белән хатын, аларның 14 яшьлек кызлары һәм 9 яшьлек уллары үз фатирларында үлгән килеш табылган. Тулада булган хәл турында башкаларга гыйбрәт булсын өчен хәбәр итәбез. Гаиләнең үлеменә китергән төп сәбәп буларак газга агулану карала. Беренчел фаразлар буенча, бүлмәгә газ колонканың төзексез булуы аркасында таралырга мөмкин. Гаилә әгъзалары берничә көн...
    672
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 06:52
    Сарманлылар, тормышны үзебез матурлыйбыз
    Безнең замана кешеләре соры, күңелсез тормыштан зарланырга ярата. Элек рәхәтрәк, тормыш яхшырак иде, дип уйлый. Хәзер заманасы шундый, дип уфтаналар. Тик замананың безнең тормышыбызның төссез булуында гаебе юк. Без, кешеләр, үзебез үзгәрдек. Еллар узган, яңа техникалар барлыкка килгән саен, без ялгызлык ярата торган йомык кешеләргә әверелеп барабыз. Сәгатьләр буе компьютер,...
    690
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 05:47
    Циркка ике билетны Фәнүзә Фәрхетдинова отты! Котлыйбыз!
    Җиңүчебез Фәнүза Фәрхетдинова! "Шапито" циркына ике билетны редакциядән килеп алырга мөмкин. Котлыйбыз!!!
    527
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 05:23
    Сарманда хайваннарга түләүсез вакцинация ясала
    Хайваннарның котыру чире белән бәйле хәлнең киеренке булуы сәбәпле, район ветеринария берләшмәсе этләр һәм мәчеләргә котыру чиренә каршы түләүсез вакцинация үткәрә. Моның өчен хайваннарны түбәндәге адрес буенча ветеринария берләшмәсенә алып килүегез сорала: Сарман авылы, Профсоюз урамы, 22. Белешмәләр өчен телефоннар: 2-40-57, 2-40-56.
    2
    0
    0
  • 20 ноябрь 2015 - 05:23
    Сарманда хайваннарга түләүсез вакцинация ясала
    Хайваннарның котыру чире белән бәйле хәлнең киеренке булуы сәбәпле, район ветеринария берләшмәсе этләр һәм мәчеләргә котыру чиренә каршы түләүсез вакцинация үткәрә. Моның өчен хайваннарны түбәндәге адрес буенча ветеринария берләшмәсенә алып килүегез сорала: Сарман авылы, Профсоюз урамы, 22. Белешмәләр өчен телефоннар: 2-40-57, 2-40-56.
    738
    0
    0